naštěstí ani ten beton už není to co býval,tak se třeba vyhrabu sám
Příloha č.1-3listy-Stručný zápis z téměř 3hodiny trvající schůzky ve věci -podání informací o řešení probíhajících reklamací po rev.byt.domu Lomená 890-892- v Uh. Hradišti Průmyslová 1144,dne 9.11.2011 v zasedací místnosti SBD.
/-Určeno také pro vyvěšení na nástěnky ve vchodech -Lomená 890,891,892.-/
Přítomni: za SBD- pan Předseda Hlaváč, pan Skuherský, pan Žák, pan Podškubka,pan
Zlámalík a pan Mikel, za samosprávu 303 - pan Tyl, paní Juříková a pan Mrkvan
Projednával se současný stav reklamací domu 890-891-892.
1-p.Hlaváč zahajuje a hovoří o problémech s komunikací mezi Samosprávou303 a SBD.Vymlouvá se na nečitelnost mailu a dává toto do souvislosti s tím,že se ztrácí v desítkách reklamací po tolika letech liknavého přístupu jen proto,že zrovna dnes,9.11.2011,mu přišel nečitelný mail od p.Tyla.Toto je velmi úsměvné.Plnou zodpovědnost za své podřízené-p.Podškubku,p.Malinovou,p.Žáka i pracovníky údržby,správu internetu a další a další má pouze předseda SBD p.Hlaváč !!!
Když se cca před dvěma lety přišlo na skutečnost,že p.Malinová zaplatila z nevědomosti a neoprávněně desetitisíce za naši Samosprávu303 firmě Fainstav,tak panu Hlaváčovi fuhgoval mail stoprocentně!!
Bylo totiž třeba urychleně doplnit chybějící nemalé finance zpět na účet SBD.
2-p.Zlámalík se zajímal o to,co p.Tyl položil na stůl.Odpověd zní,že je to nahrávací zařízení.
P.Zlámalík nesouhlasí a je připraven opustit jednání.P.Hlaváč zahajuje hlasování o použití nahrávacího zařízení,které Samospráva 303 při hlasování neprosadí.Nikomu nevadil nepoměr 6:3,tj. 6zástupců Sbd a jen 3zástupci Samosprávy 303.P.Zlámalík se ještě dodatečně zminuje o tom ,že měl také položen připravený mobil na stole k použití jako nahrávadlo,ale další nahrávací zařízení na stole, že se mu již nelíbilo...
3-dále p.Hlaváč zdůraznuje,že zástupci Samosprávy a vedení SBD mají společný zájem. My dodatečně zdůraznujeme,že by MĚLI MÍT SPOLEČNÝ ZÁJEM !!! Počet a rozsah závad a postup SBD při jejich odstranování po tolika letech dokazuje,že vedení SBD,Představenstvo i KK sledují něco zcela jiného a zájmy bydlících jsou jim přinejmenším ukradené.Je nad slunce jasnější,že si páni Hlaváč,Podškubka,Žák,Skuherský a další, stále neví rady co s tím,jak je to možné a jak dál.!!
4-p.Podškubka uvádí,že se jedná jen o informativní schůzku.Před sebou na stole má desítky novějších i starších nevyřízených reklamačních protokolů od naší Samosprávy,které prošly Podatelnou SBD. Je vidět a slyšet,že se p.Podškubka v problematice moc nevyzná a tak začíná hromosvody,znečištěnými od stavebniho lepidla.Pokračuje neodstraněnými foliemi na oknech a tomuto se věnuje cca 15-20minut,až se nám zdá,že na závažnější reklamace nezbyde dostatek času, což se také stalo.Vypadá to,jako by se zatím žádné důležité reklamace na SBD za ty roky ani nedostaly a proto se p.Podškubka zabývá takovými „drobnostmi“.Že by hrál o čas? Tak jako celé SBD a zhotovitelé? VÁŽENÍ SPOLUBYDLÍCÍ,JSME SI VŠICHNI VĚDOMI TOHO,ŽE BRZY UPLYNOU ZÁRUČNÍ LHŮTY A VŠE ,CO STAVEBNÍ DOZOR NEUHLÍDAL A JE „UŠITO HORKOU JEHLOU“,SI BUDEME PLATIT ZE SVÉHO?
5-Požární příčka - dokončit tepelnou izolaci protipožární příčky, která způsobuje promrzání a plíseň v bytě manželů Mrkvanových. Realizace bude provedena do konce měsíce listopadu usazením na pevný podklad. Způsob realizace byl odsouhlasen požárním technikem.
6-Uvolněné šrouby na střeše,které upevnují(tzv. hřebenáče), každý druhý šroub je uvolněný -SBD poslalo dopis firmě Izolmont asi před měsícem. firma Izolmont Bzenec se cítí opakovaně šikanována a nemá se k nápravě. Analyzuje se důvod uvolňování a podle zjištění bude realizována oprava. Samospráva požaduje svého zástupce, při provádění střešních oprav.
7-Okna firma Sulko
- vnitřní parapety - náprava probíhá postupně firma dodává a montuje předstlačené těsnění, kompripásku,za vnitřní parapety. Poslední termín těchto prací je naplánován 29.11-3.12. 2011.
Pan Mrkvan se ptal jak to bude se zapravením, které má již pod okny hotové – Jak je bude firma Sulko řešit?
- venkovní vstupní dveře - postupné uvolňování pantů a jejich odírání se o zateplovací vrstvu. Dveřmi profukuje, jelikož netěsní. Celkově usazení dveří je nevyhovující– samospráva napíše opakovaně žádanku na reklamaci vstupních dveří.
- folie na oknech - odstranění folií na sklepních oknech si provedou nájemníci sami,odstranění na oknech nad hlavními vchody zajistí SBD Slovácko.
8)Venkovní parapety - firma Fainstav - samospráva 303 zastoupená panem Tylem nepřevzala reklamaci prováděnou firmou Fainstav. Samospráva je přesvědčena, že venkovní parapety jsou nedostatečně zasunuté do drážek okenních rámů a tato nevyhovující napojení způsobují při deštích hnaných větrem zatékání dešťové vody za plášť domu. Částečné řešení pomocí přídavných plechových lišt a silikonu, není podle Samosprávy303 adekvátní řešení tohoto problému a jde o neodborný zásah. Pan Podškubka nezná předpis, který by upřesnoval zasunutí venkovního parapetu do drážky, která má 7mm.
Řešení- firma Fainstav se vyjádří na místě a navrhne odborné řešení. Samospráva dodatečně trvá na tom,aby si mohla zajistit znalce v oboru,který má platný certifikát pro ISO9001 !!!Profinancování znalce bude dodatečně projednáno.
- napojení ostění u venkovního parapetu – pan Skuherský upřesnil,že je nutné,aby ohyby parapetních plechů u ostění byly přemazány omítkovinou,která musí být několik milimetrů nad parapetním plechem ukončena,aby bylo zamezeno nasávání vlhkosti.
Řešení - Napsat žádanku na porušení ostění-reklamace.
9-Zastřešení sušáků- dokazování zhotovitele, provedení. Firma Jokova provedla montáž, reklamaci již nejde uplatnit, uběhla doba záruky(2 roky) .
Řešení- najít firmu, která upraví zavěšení a správné vyspádování pouze dvou stříšek/890,891/ a zamezí zatékání na fasádu.Stříška 892 je na místě,neuletěla a věřte,že je vyspádována správně.
10-Uvolněná dlažba na balkonech –
Řešení - samospráva zjistí o kolik lodžií se jedná a napíše žádanku na reklamaci s přesným počtem lodžií a jmen kontaktních osob.
11-Prasklé drátosklo na balkonech- opět několik desítek výplní je popraskaných.
Řešení- Napsat žádanku o reklamaci s přesným počtem prasklých skel a jmen kontaktních osob.
Nátěr zábradlí na balkonech odprýskává a na některých místech se ji objevuje rez.
Řešení – napsat žádanku o reklamaci nátěru balkonového zábradlí.
12-Pani Juříková má plíseň v okně-mezi sklem .
Řešení: napsat žádanku na výměnu skla v okně.
13-Vlezy na půdu a přístup do půdních prostor - celkem svévolné používání půdních prostor od zhotovitelů a poskytovatelů internetového připojení. Pokusit se zkontrolovat různá připojení na půdě. Snažit se poskytovatele těchto služeb dostat pod smlouvu s SBD Slovácko. Pokud se dostane někdo do prostor půdy kontaktovat SBD a ověřit si povolení ke vstupu. Týká se to obecně jakýchkoliv prací na objektu.
14-Fasáda domu 890-892 porostlá řasou je nejviditelnější problém, který nás trápí. Společně s SBD hledat řešení,co způsobuje tento porost na fasádě domu tak brzy po dokončení silikonové omítky s mimořádnými samočistícími vlastnostmi..
Řešení - oslovit výrobce barev, poskytnout mu vzorky omítky za účelem rozboru.Uvažuje se o oslovení soudního znalce. Pan Zlámalík navrhl panu předsedovi Hlaváčovi, aby oslovil i ostatní SBD a pokusil se zjistit, jaký postup zvolili ostatní SBD, při řešení stejného problému. Pan Podškubka oznámil, že zaslali dopis firmě Ekolak, aby se k problému řas na fasádě vyjádřila a navrhla řešení.Jelikož je reklamací hodně pan Podškubka jim bude muset věnovat více pozornosti, aby získal větší přehled. V jaké fázi jsou jednotlivé reklamace.
15-Pan Tyl nakonec ještě vzpomněl tloušťku plechu použitého na pokrytí střechy našeho domu.
Pan Skuherský nás dlouhodobě v minulosti ujištoval,že krycí Trapézový plech má sílu 0,6 mm !!!
Bylo zjištěno,že na střechách je použit ten nejtenčí možný plech a sice plech o síle jen 0,4 mm. Změřeno podle vzorku odebraného při horním opláštění domu. Pan Skuherský jen podotkl, že se tomuto bodu zatím nevěnoval a asi ani v dokumentaci nebude tloušťka krycího střešního plechu uvedena – co je v dokumentaci brzy ověří.
Tato reklamace byla podána pod bodem 3, dne 19.7.2011- upřesnil panu Podškubkovi pan Tyl.
Pan Mikel musel ze schůze odejít před projednáváním tohoto posledního bodu.
Řešení- zatím žádné. Horní oplechování, které bylo na našem domě již odstraněno , bylo původně neodborně a neprofesionálně provedeno. Je jisté, že docházelo k dlouhodobému zatékání za opláštění domu!! Jinak by nebylo po více jak ročním opakovaném reklamování na SBD odstraněno a strženo. Mohlo toto dlouhodobé zatékání způsobit rychlejší růst řasy? Mohou se pod pláštěm již vyskytovat nebezpečné plísně?
Po tomto zamyšlení se a krátké ukázce rozsáhlé fotodokumentace,kterou si částečně prohlédnul jen pan Zlámalík,byla schůze v 18:00 hod. ukončena bez toho,aby se Samosprávě 303 upřesnily mnohé důležité reklamované body na které nezbyl čas,protože se většina zúčastněných začala zvedat ze židlí.
Závěrem:
Vážení spolubydlící a další zúčastnění,
jednání bylo opravdu časově náročné. Je zcela jisté,že jednání musí brzy pokračovat za přítomnosti více odborníků a to hlavně odborníků na straně naší Samosprávy 303.
Vzhledem k tomu,že se v mnoha sporných bodech stalo,že nebyl nikdo schopen problematiku vyjasnit nezbývá, něž odborníky oslovit a pozvat na další jednání.
S pozdravem Samospráva 303
Juříková Jana Lomená 890
Mrkvan Ferdinand Lomená 891
Tyl Vlastimil Lomená 892
Až mě nebude,aby jste věděli kde asi jsem...
-
- Mistr zvuku
- Příspěvky: 410
- Registrován: pon 09. kvě 2011 18:02:38